#

Koordynator ds. obsługi klienta

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Koordynator ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, umiejętność obsługi klienta, umiejętność obsługi komputera, , komunikatywność, doświadczenie w obsłudze klienta B2B (co najmniej 1 rok), komunikatywna znajomość języka angielskiego. Obowiązki: obsługa klienta, kontrola i zarządzanie umowami leasingu, koordynacja procesu zamawiania pojazdów, zarządzanie reklamacjami, bieżące wsparcie klienta, tworzenie raportów, prowadzanie analiz i przygotowywanie rekomendacji dla flot (klient biznesowy).

[CV na e-mail, telefonicznie: 515 747 886].

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi