Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Koordynator ds. Obsługi Klienta
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy CFM poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalista/ka ds. Obsługi KlientaZakres obowiązków:
• Bieżąca współpraca z Kierownikiem ds. Obsługi Klientów w zakresie obsługi Klientów oraz utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji Klientów,
• Kontrola i zarządzanie umowami leasingu,
• Prowadzanie analiz i przygotowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji flot Klientów,
• Odpowiadanie na zapytania Klientów,
• Koordynacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów,
• Tworzenie raportów dotyczących flot Klientów,
• Utrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi Klientami,
• Przedstawianie propozycji dotyczących dodatkowych lub/i alternatywnych produktów bądź usług w celu zaspokojenia potrzeb Klienta,
• Ewidencjonowanie reklamacji złożonych przez Klienta,
• Bieżące wsparcie Klienta i udzielanie odpowiedzi na zapytania dotycząc realizacji postanowień kontraktowych,
• Wsparcie Kierownika ds. Obsługi Klientów przy zapytaniach ze spółki matki,
• Wsparcie Kierownika ds. Obsługi Klientów w zakresie utrzymania aktualnej bazy teleadresowej Klientów.
Nasz Klient zapewnia:
• Ciekawą, stabilną pracę w profesjonalnym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole LeasePlan, w międzynarodowym środowisku,
• Doskonałą atmosferę pracy,
• Umowę o pracę,
• Prywatną opiekę medyczną,
• Pakiet ubezpieczeniowa grupowego.
Oczekiwania względem Kandydata:
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
• Mile widziane roczne doświadczenie w pracy powiązanej z obsługą klienta w sektorze B2B,
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne, otwartość, umiejętność pracy w zespole,
• Silne nastawienie na realizację celów, umiejętność pracy pod presją czasu i wyników, samodzielność w działaniu,
• Dobra organizacja pracy (dokładność, terminowość, rzetelność, umiejętność priorytetyzacji obowiązków),
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
• Wrażliwość na potrzeby Klienta,
• Dobra znajomość narzędzi MS Office