Opis stanowiska pracy
Firma Armet Bis istnieje na rynku od 1996 roku. Dzięki rozwiniętej skali produkcji opartej o nowoczesne technologie i rozwiązania z powodzeniem wyposażamy przestrzeń biznesową, komercyjną, biurową, hotelową, lokale gastronomiczne oraz stacje benzynowe w meble najwyższej jakości. Kluczowe jest dla nas by być niepowtarzalnym w tym, co robimy. Ważne jest inwestowanie naszych umiejętności oraz zasobów w rozwój relacji biznesowych. Nasi Klienci mogą w pełni polegać na pełnym zaangażowaniu zespołu w realizację powierzanych nam projektów. Realizujemy projekty współpracując z partnerami z całego świata, którzy gwarantują profesjonalny łańcuch dostaw komponentów produkcji.
Jeśli szukasz nowych wyzwań i możliwości rozwoju zawodowego dołącz do naszego zespołu.
Koordynator ds. montażu
Miejsce pracy: Szemud, praca w terenie
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie - techniczne (preferowane wyższe)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, w branży meblarskiej lub wyposażenia wnętrz
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomość rysunku technicznego
- Gotowość do wyjazdów w ramach delegacji
- Prawo jazdy kat. B
Zakres obowiązków:
- Organizacja pracy działu montażu na zewnątrz firmy
- Planowanie i nadzór realizacji inwestycji w zakresie wyposażenia wnętrz (stacje benzynowe, restauracje, biurowce, hotele)
- Współpraca z ekipami montażowymi oraz ich rozliczanie
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji montażowej
- Wdrażanie usprawnień mających na celu ciągłe podwyższanie jakości i efektywności montowanych produktów
- Współpraca z innymi działami firmy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia
- Dofinansowania do karty sportowej oraz ubezpieczenia grupowego
Prezentacja firmy
Firma Armet Bis istnieje na rynku od 1996 roku. Dzięki rozwiniętej skali...
Firma Armet Bis istnieje na rynku od 1996 roku. Dzięki rozwiniętej skali produkcji opartej o nowoczesne technologie i rozwiązania z powodzeniem wyposażamy przestrzeń biznesową, komercyjną, biurową, hotelową, lokale gastronomiczne oraz stacje benzynowe w meble najwyższej jakości. Ważne jest inwestowanie naszych umiejętności oraz zasobów w rozwój relacji biznesowych.
Najważniejszym kapitałem naszej firmy są ludzie. Zatrudniamy specjalistów z różnych dziedzin. Łączy nas wspólna pasja, która jest zarazem naszą codzienną pracą. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zgrany i kompetentny zespół jest kluczem do utrzymania naszej pozycji na rynku. Przywiązujemy dużą wagę do poziomu wiedzy naszych pracowników, ich wykształcenia i zaangażowania.
Jako producent mebli biznesowych dbający o swoją markę poszukujemy najlepszych i najbardziej zmotywowanych kandydatów do pracy, którzy staną się częścią naszego zespołu. Zależy nam szczególnie na Waszych kompetencjach oraz profesjonalizmie wykazywanym w realizowaniu codziennych zadań. Celem Armet Bis jest budowanie zespołu, dla którego współtworzenie sukcesu firmy to element realizacji osobistych planów zawodowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/04/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Inżynieria, Praca Kadra zarządzająca, Praca Logistyka, Praca Budownictwo / Praca na budowie