Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

• Planowanie, kreacja i realizacja strategii marketingowych dla MIK oraz dla poszczególnych projektów MIK;
• Koordynacja kampanii informujących o przedsięwzięciach realizowanych przez MIK;
• Koordynacja i nadzór nad realizacją wydarzeń promocyjnych;
• Opracowywanie i rozliczanie budżetów promocyjnych;
• Zarządzenie zasobami stron www;
• Opracowywanie komunikatów dla mediów i na strony www;
• Kontakty z mediami oraz partnerami biznesowymi, w tym opracowywanie ofert sponsorskich;
• Kierowanie działem promocji i IT (wyznaczanie krótko i długoterminowych celów, czuwanie nad ich realizacją, organizacja pracy zespołu);
• Ścisła współpraca z innymi działami i partnerami MIK.

Wymagania

Oczekujemy:

• Wykształcenia wyższego;
• Min. 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku;
• Doskonałej organizacji pracy i radzenia sobie z wielozadaniowością;
• Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i pracy pod presją (czasu, zadań i ich celów);
• Znajomości trendów dotyczących promocji i reklamy, a także rozwoju technologii informacyjnych i związanych z tym przemian społecznych;
• Znajomości mediów społecznościowych i zasad komunikacji za ich pośrednictwem;
• Umiejętności przygotowywania materiałów dla mediów i partnerów MIK;
• Umiejętności używania bezbłędnej polszczyzny w mowie i piśmie;
• Doskonałej umiejętności komunikacji z mediami;
• Odpowiedzialności, rzetelności i samodzielności w działaniu;
• Wysokiej kultury osobistej;
• Otwartości na nowe pomysły i gotowości do podejmowania wyzwań;
• Zaangażowania i pasji.

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w instytucji kultury lub organizacji III sektora.

Oferujemy:

• Samodzielność w działaniu;
• Bardzo dobrą atmosferę pracy;
• Możliwość rozwoju i podejmowania wyzwań zawodowych;

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego w terminie do 26 lutego br.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.)

Prezentacja firmy

Jesteśmy samorządową instytucją kultury Województwa Małopolskiego... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/02/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi