Hotel Dębowy w Bielawie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Koordynatora ds. konferencji i bankietów
Zakres obowiązków:
Sprzedaż usług hotelowych, gastronomicznych i konferencyjno-bankietowych hotelu
Kompleksowa organizacja imprez w hotelu: wesel, bankietów, szkoleń, konferencji itp.
Odpowiadanie na zapytania, podpisywanie umów, negocjowanie warunków współpracy
Budowanie długotrwałych relacji z klientami
Wymagania:
Doświadczenie w pracy w hotelu lub/i w branży MICE
Znajomość Microsoft Office
Wysokie kompetencje interpersonalne
Umiejętność organizacji pracy własnej
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Pracę pełną wyzwań
Możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego w branży hotelarskiej
Trzygwiazdkowy Hotel
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.