Koordynator ds. Konferencji i Bankietów (Hotel 4*)
Warszawa Koordynator ds. Konferencji i Bankietów (Hotel 4*)
Warszawa
NR REF.: 1081974
Twoja następna firma
Nasz Klient to luksusowy, 4* Hotel w Warszawie, należący do międzynarodowej sieci. Hotel znany jest z najwyższych standardów oferowanych usług, swoją ofertę kieruje zarówno do gości biznesowych, jak i indywidualnych, a także w sektorze MICE.
Twoje następne stanowisko
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowiskoKoordynator ds. Konferencji i Bankietów w dziale sprzedaży. Koordynatords. Konferencji i Bankietów będzie odpowiadać za kompleksową koordynację realizowanych w Hotelu wydarzeń, bezpośrednią współpracę z Klientami od podpisania umowy do realizacji, bliską współpracę z działami operacyjnymi oraz sprzedaż dodatkową usług hotelu.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy min. 2-letniego doświadczenia na stanowiskach związanych z koordynacją i realizacją konferencji i bankietów, zdobytego w hotelach lub obiektach konferencyjnych. Umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych, zaangażowanie, determinacja i systematyczność są kluczowe na tym stanowisku. Oczekujemy dobrej znajomości języka angielskiego, mile widziana znajomość systemu Opera Sales & Catering.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwości dalszego rozwoju zawodowego pod szyldem znanej, międzynarodowej marki.
Warszawa
NR REF.: 1081974
Twoja następna firma
Nasz Klient to luksusowy, 4* Hotel w Warszawie, należący do międzynarodowej sieci. Hotel znany jest z najwyższych standardów oferowanych usług, swoją ofertę kieruje zarówno do gości biznesowych, jak i indywidualnych, a także w sektorze MICE.
Twoje następne stanowisko
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowiskoKoordynator ds. Konferencji i Bankietów w dziale sprzedaży. Koordynatords. Konferencji i Bankietów będzie odpowiadać za kompleksową koordynację realizowanych w Hotelu wydarzeń, bezpośrednią współpracę z Klientami od podpisania umowy do realizacji, bliską współpracę z działami operacyjnymi oraz sprzedaż dodatkową usług hotelu.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy min. 2-letniego doświadczenia na stanowiskach związanych z koordynacją i realizacją konferencji i bankietów, zdobytego w hotelach lub obiektach konferencyjnych. Umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych, zaangażowanie, determinacja i systematyczność są kluczowe na tym stanowisku. Oczekujemy dobrej znajomości języka angielskiego, mile widziana znajomość systemu Opera Sales & Catering.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwości dalszego rozwoju zawodowego pod szyldem znanej, międzynarodowej marki.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.