Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Koordynator ds. handlowych z językiem angielskim
Miejsce pracy: Bielsko-Białamiejsce pracy: okolice Bielska - Białej
Zakres obowiązków:
• Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy,
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
• Nadzór nad sprzedażą, rejestrowanie zamówień w systemie.
Nasze wymagania:
• Preferowane wykształcenie wyższe,
• Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny,
• Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
• Doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Doświadczenie w sprzedaży,
• Znajomość pakietu MS Office,
• Prawo jazdy kat. B,
• Dyspozycyjność do odbywania podróży służbowych (kilka razy w roku)
• Wysoki poziom zdolności organizacyjnych, interpersonalnych oraz komunikacyjnych,
• Zorientowanie na cele i konsekwencja w realizacji powierzonych zadań,
• Motywacja do pracy.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Zatrudnienie bezpośrednio przez Klienta,
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Informujemy, iż będziemy się kontaktować z wybranymi Kandydatami.
Poleć Adecco swoim znajomym, którzy poszukują pracy – mamy wiele ciekawych ofert
pracy stałej i tymczasowej !!!
Numer referencyjny: ASE/04/2017/BSB
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.