#

Koordynator Centralnego Serwisu Gwarancyjnego

KAEM Sp. z o.o. Sp. k.

Poznań, wielkopolskie

KAEM Sp. z o.o. Sp. k.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą handlową o polskim kapitale. Jako największy w Polsce dystrybutor oraz producent artykułów remontowo-budowlanych osiągnęliśmy pozycję lidera rynku. Działamy również na arenie międzynarodowej dystrybuując nasze produkty w kilkudziesięciu krajach. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Koordynator Centralnego Serwisu Gwarancyjnego

Miejsce pracy: Poznań

Zadania

  • Telefoniczna obsługa klienta i obsługa skrzynki poczty elektronicznej
  • Bieżące monitorowanie pracy Serwisantów (jakość, dyscyplina pracy, przestrzeganie procedur, zastępstwa w trakcie absencji)
  • Monitorowanie i wsparcie pracy w sekcji pakowania
  • Bieżąca analiza i monitowanie ofert napraw, wysyłanie ponowień, udzielanie odpowiedzi, etc.
  • Dbałość o dokumentację techniczną i legalizacyjną maszyn i urządzeń
  • Pilotowanie legalizacji i certyfikacji nowych pozycji w katalogu elektronarzędzi i agregatów malarskich
  • Obsługa zapytań Klientów na temat terminów realizacji części - wysyłanie zapytań do fabryki i informowanie Klientów
  • Analiza niezrealizowanych zamówień Klientów wraz z jego pełną obróbką
  • Wyjaśnianie błędów dotyczących wysyłek, faktur, napraw, ofert napraw, braków dokumentów
  • Analiza ilości urządzeń i płynności napraw w serwisie (organizowanie godzin nadliczbowych, czasowe przesunięcia stanowiskowe)
  • Podejmowanie decyzji w sprawie demontażu części w celu ich pozyskania na potrzeby naprawy
  • Monitorowanie zdemontowanych urządzeń oraz brakujących części celem bieżącego ich ponownego zmontowania
  • Zakupy produktów do magazynu od dostawców w Polsce (łożyska, przewody, oringi, uszczelki, itp.)
  • Zakupy wyposażenia warsztatu (wkrętaki, płyn do myjki, artykułów spożywczych itp.)
  • Zakupy produktów BHP
  • Prowadzenie gospodarki ubrań wydawanych pracownikom

Wymagania

  • Wykształcenie średnie techniczne z zakresu mechanicznego, wykształcenie wyższe techniczne mile widziane.
  • Uprawnienia SEP lub inne do 1kV lub wyższe
  • Doświadczenie w pracy kierownika serwisu lub team lidera serwisowego: co najmniej 5 lat
  • Umiejętność czytania ze zrozumieniem rysunków technicznych złożeniowych i wykonawczych
  • Znajomość prawa w zakresie praw konsumenta, rękojmi i gwarancji
  • Umiejętność rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych
  • Umiejętność budowy dobrych relacji z ludźmi opartych na poszanowaniu reguł i wzajemnym szacunku.
  • Sumienność i punktualność, dokładność w wykonywanej pracy
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie stosowania i znajomość dyrektyw: Maszynowej, Elektromagnetycznej i Niskonapięciowej
  • Podejście do pracy wg zasady "to się da zrobić"

Ofertujemy

  • Współtworzenie zasad, procedur i mechanizmów działania centralnego serwisu gwarancyjnego elektronarzędzi i agregatów malarskich
  • Rozwój osobisty i zawodowy
  • Zdefiniowaną ścieżkę awansu zawodowego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi