Adecco Poland Sp. z o.o.

Koordynator biura

Miejsce pracy: Szczecin
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Zadania:

• Prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem,
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta oraz budowanie długofalowych relacji,
• Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego,
• Obsługa klienta: koordynacja transportu, planowanie dostawy, kontrola zapasów, administracja sprzedaży.


Wymagania:

• Mile widziane wykształcenie kierunkowe najlepiej: logistyka, transport,
• Biegła znajomość programów pakietu Office, Exel,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1,
• Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej,
• Komunikatywność oraz empatia.

Oferujemy:

• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
• Prace w systemie jednozmianowym,
• Pracę w prestiżowej międzynarodowej firmie,
• Możliwość rozwoju zawodowego.


Numer referencyjny: KB/SZN/102016
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi