Opis stanowiska pracy

- Obsługa recepcji jako Front Office (obsługa centrali telefonicznej, przyjmowanie gości, prace sekretarskie itp.);

 

- Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja wewnątrz firmy i między oddziałami;

 

- Obsługa bieżąca dostawców (m.in. kurierzy, katering, taxi);

 

- Koordynacja i nadzór nad współpracą z dostawcami usług ( m.in. informatycznych, BHP, media), kontrola i egzekwowanie zapisów umów;

 

- Wsparcie administracyjno – biurowe;

 

- Uzupełnianie danych w systemie Graffiti-ERP;

 

Wymagania

- Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych;

 

- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;

 

- Komunikatywność, wysoka kultura osobista i miła prezencja;

 

- Samodzielność oraz dobra organizacja pracy;

 

- Dyspozycyjność w ramach pełnego etatu;

 

Prezentacja firmy

Firma istnieje od 1969 roku. W naszej firmie wyróżniamy trzy głów... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi