Kontroler finansowy/Interim manager
Gliwice Kontroler finansowy/Interim manager
Gliwice
NR REF.: 1075508
Aktualnie dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej zlokalizowanej w Tychach poszukujemy osoby na stanowisko kontrolera finansowego. Firma proponuje współpracę na zasadzie interim managementu z możliwością przedłużenia współpracy.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za pracę 3-osobowego zespołu samodzielnych specjalistów i raportować do Dyrektora Finansowego zakładu. Ponadto do jej obowiązków należeć będzie udział w projektach wewnętrznych z zakresu procesów finansowych (m.in. wdrażanie narzędzi wspierających procesy raportowania, obiegu dokumentów, ustalanie procedur kontroli wewnętrznej), udział w przygotowywaniu budżetów, projekcji i prognoz finansowych, modeli wycen i analiz opłacalności, analizowanie poszczególnych obszarów biznesowych w zakresie przygotowania i realizacji budżetów, ustalenie odchyleń wraz z komentarzami oraz wskazanie działań naprawczych, wsparcie w procesie planowania i monitorowania płynności finansowej; - przygotowanie opisów procesów, analiz i rekomendacji na potrzeby tworzenia norm i standardów kosztowych wykorzystywanych w kalkulacji rentowności procedur, udział w przygotowywaniu pakietów sprawozdawczych według określonych standardów dla Zarządu spółki oraz na potrzeby Grupy.
Od Kandydatów aplikujących na stanowisko oczekujemy minimum 5 lat doświadczenia w obszarze controllingu, bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (min. poziom B2), znajomości programu SAP oraz pełnej dostępności do podjęcia zatrudnienia. Mile widziane jest również doświadczenie w branży produkcyjnej.
Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania oraz bezpośredniego kontaktu telefonicznego.
Gliwice
NR REF.: 1075508
Aktualnie dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej zlokalizowanej w Tychach poszukujemy osoby na stanowisko kontrolera finansowego. Firma proponuje współpracę na zasadzie interim managementu z możliwością przedłużenia współpracy.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za pracę 3-osobowego zespołu samodzielnych specjalistów i raportować do Dyrektora Finansowego zakładu. Ponadto do jej obowiązków należeć będzie udział w projektach wewnętrznych z zakresu procesów finansowych (m.in. wdrażanie narzędzi wspierających procesy raportowania, obiegu dokumentów, ustalanie procedur kontroli wewnętrznej), udział w przygotowywaniu budżetów, projekcji i prognoz finansowych, modeli wycen i analiz opłacalności, analizowanie poszczególnych obszarów biznesowych w zakresie przygotowania i realizacji budżetów, ustalenie odchyleń wraz z komentarzami oraz wskazanie działań naprawczych, wsparcie w procesie planowania i monitorowania płynności finansowej; - przygotowanie opisów procesów, analiz i rekomendacji na potrzeby tworzenia norm i standardów kosztowych wykorzystywanych w kalkulacji rentowności procedur, udział w przygotowywaniu pakietów sprawozdawczych według określonych standardów dla Zarządu spółki oraz na potrzeby Grupy.
Od Kandydatów aplikujących na stanowisko oczekujemy minimum 5 lat doświadczenia w obszarze controllingu, bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (min. poziom B2), znajomości programu SAP oraz pełnej dostępności do podjęcia zatrudnienia. Mile widziane jest również doświadczenie w branży produkcyjnej.
Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania oraz bezpośredniego kontaktu telefonicznego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.