#

Kontroler finansowy ds. spółek zagranicznych

Trenkwalder

Warszawa, mazowieckie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Kontroler finansowy ds. spółek zagranicznych

Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
  • przygotowywanie rocznego budżetu, prognoz, oraz miesięczna kontrola ich realizacji i analiza odchyleń - dla spółek zagranicznych,
  • kontrola i koordynacja bieżących działań w spółkach zagranicznych (weryfikacja nowych umów handlowych, koordynacja działań windykacyjnych, bieżąca współpraca z handlowcami i bankami),
  • kontrola zapisów księgowych w spółkach i przygotowywanie raportów zarządczych dla zarządu,
  • nadzór nad przygotowaniem raportów kwartalnych, jednostkowych dla spółek zagranicznych,
  • koordynacja przepływów pieniężnych, weryfikacja, zlecanie płatności i planowanie płynności finansowej w podległych spółkach,
  • uzgadnianie transakcji i sald intercompany (miesięcznie) oraz wyliczanie miesięcznych rezerw przychodowych i kosztowych,
  • współpraca z audytorami spółek jednostkowych i audytorem grupy,
  • przygotowywanie raportów i rozwiązywanie problemów ad hoc,
  • ścisła współpraca z lokalnymi firmami księgowymi (kwestie podatkowe, zmiany w lokalnych przepisach) oraz kontrolerem finansowym grupy w przygotowaniu raportów finansowych,
  • bieżące nadzorowanie poprawności działania systemu do budżetowania i analiz (EUREKA), bieżące wsparcie dla dyrektora finansowego.

Wymagania:
  • min 3-letnie doświadczenie w pracy w firmie audytorskiej lub kilkuletnie na stanowisku specjalisty ds. kontrolingu,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
  • gruntowna wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej,
  • doświadczenie w udziale w procesach raportowania i planowania jak również wsparcia decyzji biznesowych,
  • samodzielność w działaniu, zorientowanie na realizacje powierzonych zadań, odpowiedzialność za podejmowanie działania,
  • bardzo dobra znajomość programu Excel oraz obsługi komputera.

Oferujemy:
  • stałe zatrudnienie w strukturach firmy na umowę o pracę na pełen etat,
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz,
  • warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań,
  • możliwość skorzystania z benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna),
  • atrakcyjną, dobrze skomunikowaną lokalizację pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi