Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kontroler finansowy ds. spółek zagranicznych
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- przygotowywanie rocznego budżetu, prognoz, oraz miesięczna kontrola ich realizacji i analiza odchyleń - dla spółek zagranicznych,
- kontrola i koordynacja bieżących działań w spółkach zagranicznych (weryfikacja nowych umów handlowych, koordynacja działań windykacyjnych, bieżąca współpraca z handlowcami i bankami),
- kontrola zapisów księgowych w spółkach i przygotowywanie raportów zarządczych dla zarządu,
- nadzór nad przygotowaniem raportów kwartalnych, jednostkowych dla spółek zagranicznych,
- koordynacja przepływów pieniężnych, weryfikacja, zlecanie płatności i planowanie płynności finansowej w podległych spółkach,
- uzgadnianie transakcji i sald intercompany (miesięcznie) oraz wyliczanie miesięcznych rezerw przychodowych i kosztowych,
- współpraca z audytorami spółek jednostkowych i audytorem grupy,
- przygotowywanie raportów i rozwiązywanie problemów ad hoc,
- ścisła współpraca z lokalnymi firmami księgowymi (kwestie podatkowe, zmiany w lokalnych przepisach) oraz kontrolerem finansowym grupy w przygotowaniu raportów finansowych,
- bieżące nadzorowanie poprawności działania systemu do budżetowania i analiz (EUREKA), bieżące wsparcie dla dyrektora finansowego.
Wymagania:
- min 3-letnie doświadczenie w pracy w firmie audytorskiej lub kilkuletnie na stanowisku specjalisty ds. kontrolingu,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
- gruntowna wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej,
- doświadczenie w udziale w procesach raportowania i planowania jak również wsparcia decyzji biznesowych,
- samodzielność w działaniu, zorientowanie na realizacje powierzonych zadań, odpowiedzialność za podejmowanie działania,
- bardzo dobra znajomość programu Excel oraz obsługi komputera.
Oferujemy:
- stałe zatrudnienie w strukturach firmy na umowę o pracę na pełen etat,
- możliwość podjęcia pracy od zaraz,
- warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań,
- możliwość skorzystania z benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna),
- atrakcyjną, dobrze skomunikowaną lokalizację pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.