Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
wykonywanie badań ankietowych wśród Klientów Banku
dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
Wymagania stawiane wobec kandydatów / kandydatek:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
mile widziane referencje lub inne dokumenty świadczące o wynikach sprzedaży
znajomość obsługi komputera
elokwencja, dobra dykcja i miły głos
komunikatywność
umiejętności sprzedażowe
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
stabilne zatrudnienie, zawsze terminową wypłatę, a za dobre wyniki dodatkowe premie
pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy)
możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i rozwój kompetencji podczas zadań realizowanych dla wiodącego Banku na polskim rynku
elastyczne godziny pracy, które łatwo można pogodzić ze studiami czy realizacją własnych pasji
możliwość uczestniczenia w programach rozwojowych
Wymagania
CBB Contact Center to jedna z największych firm telemarketingowych w Polsce.
Prezentacja firmy
Specjalizujemy się w świadczeniu usług w zakresie kompleksowej te...
Specjalizujemy się w świadczeniu usług w zakresie kompleksowej telefonicznej obsługi Klientów. Jesteśmy jednym z najnowocześniejszych i największych centrów telemarketingowych w południowej części kraju. Na rynku polskim z powodzeniem realizujemy usługi call center od 2001 roku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
07/10/2014
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Bankowość, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Praca dla studenta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?