Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Konsultant z j. niemieckim
Lokalizacja: WarszawaTwoja przyszła Firma:
Naszym Klientem jest międzynarodowa Firma, będąca liderem contact center w Polsce. Posiada ponad 310 centrów obsługi klienta w ponad 50 krajach. Współpracuje z Klientami używając ponad 60 różnych języków i dialektów.
Opis stanowiska:
- Praca w zespole Customer Care, którego głównym zadaniem jest Obsługa Klientów.
- Przyjmowanie i odpowiadanie na zgłoszenia od Klientów z zakresu problemów technicznych, zapytań o świadczenia, pytań informacyjnych (czat/ połączenia przychodzące).
- Koordynowanie działań w sytuacjach awaryjnych zgodnie z procedurami przyjętymi w firmie.
Jest to idealna oferta dla osób chcących zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe.
Nasz Klient zapewnia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie
- Biuro w dogodnej lokalizacji – blisko Mordoru, ale z dala od jego klimatu
- Wsparcie zespołu oraz szkolenia wewnętrzne
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Biegłą znajomość języka niemieckiego
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do niedzieli
- Komunikatywność, pozytywne nastawienie do ludzi
- KREATYWNOŚĆ, umiejętność myślenia „poza schematem”
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywaną pracę
NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO!