Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca Obsługa klienta
Wincor Nixdorf jest globalną firmą informatyczną i uznanym dostawcą technologii i usług dla sektora bankowości, i handlu detalicznego. Wincor Nixdorf z siedzibą główną w Niemczech w Paderborn zatrudnia ponad 9 000 pracowników na całym świecie i posiada biura w 110 krajach. Wincor Nixdorf w Polsce działa od 1990 roku z główną siedzibą się w Warszawie oraz biurami regionalnymi w Krakowie, Katowicach i Wrocławiu.
W 2011 roku w Warszawie powstało Global Customer Care Center. GCCC jest globalnym centrum usług dla Europy Wschodniej i Skandynawii dedykowanym do obsługi zgłoszeń serwisowych, a także 1 i 2 linia wsparcia technicznego dla klientów międzynarodowych.
W październiku 2012 roku Wincor Nixdorf powstało w Polsce Regionalne Centrum Administracyjne - centrum usług wspólnych dedykowane do obsługi zamówień sprzedaży oraz procesów księgowości i serwisowych dla Europy Wschodniej i Zachodniej.
Do działu Global Customer Care Center poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant Wsparcia technicznego z językiem rosyjskim
Obowiązki:
- przyjmowanie oraz dystrybucja zgłoszeń serwisowych od klientów
- rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych
- współpracę z innymi poziomami wsparcia technicznego
- udział w rozwoju procedur obsługi klienta i rozwiązywania zgłoszeń
- tworzenie raportów
- kontrolę jakości zgłoszeń rejestrowanych w systemie
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- doskonała znajomość języka rosyjskiego
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- podstawy wiedzy z zakresu serwisu sprzętu komputerowego
- gotowość do pracy w systemie zmianowym
- wysoka kultura osobista oraz orientacja na klienta
Oferujemy:
- międzynarodowe środowisko pracy
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie na życie i wypadkowe
- Multisport
- 26 dni urlopu wypoczynkowego niezależnie od stażu pracy