• obsługa telefoniczna i mailowa zapytań Klientów
• obsługa formalna reklamacji
• testy usług i produktów multimedialnych
• wykształcenie min. średnie - wyższe mile widziane
• znajomość produktów i serwisów multimedialnych oraz internetowych
• doświadczenie w obsłudze klienta związanej z produktami i serwisami multimedialnymi
• doświadczenie w call center
• dobra znajomość obsługi komputera w ramach pakietu MS Office
• dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność
• punktualność
• umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
• pracę na umowę zlecenie
• ciekawą pracę w młodym zespole
• karta MultiSport, cotygodniowa siatkówka
• prywatna opieka medyczna Medicover
• lekcje języka angielskiego
• biuro w atrakcyjnej lokalizacji, parking rowerowy z dodatkową infrastrukturą
Digital Virgo S.A. jest wiodącym dostawcą mobilnych usług dodanych w Pol... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.