Opis stanowiska pracy

Poszukujemy osób:

  • chętnych do pracy,
  • zmotywowanych do pracy z telefonem - ok. 20 połączeń dziennie (własna baza klientów)
  • otwartych na nowe doświadczenia zawodowe,
  • z chęcią zatrudnimy konsultantów po infoliniach "szkodowych"

 

Na stanowisku konsultanta będziesz zajmował się kompleksową obsługą klientów po szkodach, negocjacją warunków sprzedaży praw do szkód, obsługą dokumentów klienta i uzyskanych od ubezpieczyciela. Zdobędziesz doświadczenie zawodowe w obrębie likwidacji szkód, ubezpieczeń, spraw sądowych.

 

Nie wymagamy doświadczenia zawodowego - jednak doświadczenie w contact center mile widziane.

 

Oferujemy:

  • pracę w zgranym i pomocnym zespole,
  • pracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendy
  • mozliwość ustalenia godzin/grafiku pracy
  • atrakcyjny system motywacyjny za wyniki sprzedażowe - płacimy od każdej sprawy,
  • możliwość pracy na umowę o pracę

 

Czeka Cię możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego w obrębie likwidacji szkód.

Czekamy na wszystkie CV z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą działającą w branży usług ubezpieczeniowych oraz z... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/12/2015
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi