Konsultant telefoniczny
Miejsce pracy: KrakówZadania:
- Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientem
- Przedłużanie umów z klientami korzystającymi z danej usługi
- Telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym
- Doradztwo w zakresie produktowym i oprogramowania
- Informowanie klientów o nowych usługach i promocjach
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w ruchu przychodzącym w zakresie technicznym, serwisowym, obsługi zgłoszeń, obsługi wysyłek, obsługi sprzedaży i reklamacji (obsługa bieżąca + przyjmowanie nowych zgłoszeń)
Oferujemy:
- Niezbędne szkolenia
- Pracę w młodym i pełnym energii zespole pod opieką profesjonalnych team liderów
- Elastyczny czas pracy w godz. 9:00-21:00 - sam ustalasz grafik!
- Atrakcyjne zarobki - stawka podstawowa + prowizje + systemy motywacyjne
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Możliwość podjęcia pracy dorywczej lub związania się z firmą na stałe
Wymagania:
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Dyspozycyjność na poziomie 50h miesięcznie
- Pozytywne nastawienie do ludzi
- Dobra umiejętność obsługi komputera
- Dyspozycyjność do pracy w jedną sobotę w miesiącu