Opis stanowiska pracy
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- telefoniczna sprzedaż produktów jednej z największych sieci telefonii komórkowej,
- nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem,
- informowanie o aktualnych promocjach i ofercie,
- dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania
Od Kandydatów oczekujemy:
• komunikatywności,
• chęci podjęcia długotrwałej współpracy,
• dyspozycyjności do pracy w godz.: 8-15,
• umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy,
• zaangażowania i pozytywnego nastawienia.
Oferujemy:
• pracę w renomowanej, rozwijającej się firmie
• pracę w stałych godzinach 8-15
• wynagrodzenie godzinowe oraz atrakcyjny system premiowy
• szkolenia wdrażające i rozwijające,
• dodatkowe benefity – bezpłatna opieka medyczna, dostęp do karty sportowej, atrakcyjne rabaty, konkursy z nagrodami itp.
• zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
• możliwość podjęcia pracy od zaraz.
Prezentacja firmy
„LeasingTeam Sp. z o.o. działa na rynku polskim, jako licencjonow...
„LeasingTeam Sp. z o.o. działa na rynku polskim, jako licencjonowana Agencja Pracy Tymczasowej i Agencja Doradztwa Personalnego od 2004 roku. Jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym dla naszych Klientów i przyjazną Agencją Zatrudnienia dla naszych Pracowników.
Wysoka jakość usług świadczonych przez firmę LeasingTeam została w roku 2007 potwierdzona certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2000.
Na Wielkiej Gali Mazowsza „Samorząd i Przedsiębiorczość” w roku 2009 LeasingTeam otrzymała II miejsce w kategorii Usługi dla Firm w konkursie Mazowiecka Firma Roku 2009.
LeasingTeam Sp. z o.o. posiada certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia (wpis pod numerem 636).”
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 31/03/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 20
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta