Opis stanowiska pracy
Zadania:
- Telefoniczny kontakt z klientami wydawnictwa
Wymagania
Wymagania:
- Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku (8:00 – 15:00)
- Znajomości obsługi komputera
- Znajomości pakietu MS Office
- Gotowości do uczestnictwa w szkoleniach
- Punktualności oraz systematyczności
Oferujemy:
- Pracę w stałych godzinach 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku
- Stałą stawkę godzinową
- Premie za frekwencje i punktualność
- Szkolenia prowadzone przez najlepszych coachów
- Wypłata do 10 – tego każdego miesiąca
- Wolne weekendy
Prezentacja firmy
Informacje o firmie<br/><br/><br/>Ludzie są najcenniejszym z kapi...
Informacje o firmie
Ludzie są najcenniejszym z kapitałów każdej organizacji, także w Lobo.
Bardzo starannie wyselekcjonowany zespół naszej agencji pracy składa się z doświadczonych specjalistów, z których każdy posiada wiedzę w szczególnym obszarze HR. Dzięki temu każdy z nas może służyć doświadczeniem, aby prowadzone projekty odznaczały się starannością i profesjonalizmem.
Naszym celem jest wyróżniać się dbałością o doskonałą obsługę Klientów oraz dostarczanie usług najwyższej jakości, z wykorzystywaniem nowoczesnych i precyzyjnych rozwiązań w procesie realizacji projektów HR.
Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław, Berlin i Amsterdam – poszerzając zakres lokalizacji umożliwiamy naszym Klientom skorzystanie z oferty szytej na miarę ich oczekiwań i potrzeb. Staramy się być wszędzie tam, gdzie naszej pomocy potrzebują Pracodawcy i Pracownicy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/06/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 10
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta