Jeżeli...
... chcesz wolisz udzielać informacji Klientom, a nie sprzedawać kolejne produkty...
... interesuje Cię krótkie szkolenie...
... chcesz mieć zagwarantowaną stawkę za każdą przepracowaną godzinę (nawet 9,50 netto/godz. )+ premię za swoją efektywność...
... nie masz doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta lub chcesz je rozwinąć poprzez profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy...
...chcesz pracować w zespole złożonym z pozytywnych i kreatywnych ludzi...
... ważny jest dla Ciebie elastyczny grafik...
... chcesz współpracować z największą telewizją cyfrową i stabilnym Pracodawcą...
... jesteś pozytywnie nastawiony i chętny do pracy...
... swobodnie się komunikujesz i obsługujesz komputer...
... jesteś dyspozycyjny min. 80 godzin w miesiącu (pracujemy od pon. do pt. w godz. 9-21 i w sob. 10-21)- gdzie sam ustalasz swój grafik.
Nie czekaj!!
Dołącz do nas wysyłając swoje CV!
Contact Center realizujące projekt Utrzymania Klienta dla wiodącego dost... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.