Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Wymagania:
Komunikatywność i motywacja do pracy,
Odpowiednie podejście do Klientów i Współpracowników,
Dobra dykcja,
Dyspozycyjność min. 20 h tygodniowo,
Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center lub w sprzedaży bezpośredniej.
Oferujemy:
Ciekawe projekty, które umożliwią poszerzenie wiedzy i zdobycie nowych umiejętności,
Stabilność zatrudnienia – oferujemy zarówno umowy zlecenia, jak i umowy o pracę,
Pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin,
Pakiet socjalny - m.in. karty sportowe, opieka medyczna,
Szkolenia - zapewniamy szkolenia z technik sprzedaży, produktów bankowych, produktów telekomunikacyjnych, uczymy odpowiedniego podejścia do Klienta,
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV przy pomocy funkcji aplikuj.
Mellon Poland Sp. z o.o. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Wierzymy, że nasz sukces to nasza kadra, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby umożliwić Ci pracę, która rozwinie Twoje pasje i wykorzysta Twoje talenty. Każdego dnia wspieramy Twój rozwój i Twoją innowacyjność, zapewniając Ci nowe cele i nowe wyzwania.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?