Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- telefoniczną obsługę Klienta zgodnie z najwyższymi standardami (połączenia przychodzące – kontakt z obecnymi Klientami firmy TAURON - NIE SPRZEDAŻ),
- diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta.
Oferujemy:
- GWARANTOWANA stawka godzinowa 16,00 zł BRUTTO + system motywacyjny,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń na każdym z etapów współpracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w miłej atmosferze.
Wymagania
Nasze oczekiwania:
- umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych,
- wysoka motywacja do pracy oraz kultura osobista,
- dobra dykcja,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku.
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych part...
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Specjalizujemy się w obsłudze klientów. Zapewniamy także realizację projektów sprzedażowych, marketingowych, prowadzimy badania opinii publicznej, windykację należności. Usługi realizujemy poprzez kontakt telefoniczny, sms, e-mail i Internet
Przykładamy niezwykła wagę do jakości świadczonych usług i dbamy o dobór właściwych konsultantów. Zanim zostaną zatrudnieni przechodzą kilkuetapowy proces rekrutacji i szkoleń. Dzięki temu są rzeczowi, grzeczni, dyskretni, profesjonalni, dysponują wiedzą marketingową i handlową. Żadne nowinki elektroniczne nie są im obce i obsługują sprawnie wszystkie potrzebne programy komputerowe.
Dysponujemy najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi w postaci specjalistycznego systemu teleinformatycznego opartego całkowicie na technologii IP. Mamy bezpośrednie łącza światłowodowe do sieci operatorów telekomunikacyjnych.
Mamy doświadczenie w realizacji ambitnych projektów na rynku polskim. Dzięki niemu możemy zapewnić kompleksową obsługę także Twoich klientów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/03/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 20
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Wynagrodzenie
- 2 900PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta