Zadania na stanowisku:
• bieżąca obsługa obecnych Klientów w zakresie Pracy Tymczasowej
• koordynowanie pracy Pracowników Tymczasowych, a także zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych
• prowadzenie rekrutacji planowych i doraźnych na potrzeby Klientów
• prowadzenie dokumentacji personalnej
• rozliczanie Pracowników
• przygotowywanie sprawozdań i raportów
• dbanie o wizerunek firmy poprzez terminową i rzetelną realizację projektów
Od Kandydatów oczekujemy:
• wykształcenie min. średnie ( preferowane wyższe ZZL i pokrewne)
• znajomość technik rekrutacji
• umiejętność budowania relacji z Klientami
• dokładność i rzetelność
• doskonała organizacja pracy własnej
• dyspozycyjność
• umiejętność pracy pod presją czasu
• czynne prawo jazdy kat. B
• mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku
Wybranym Kandydatom oferujemy:
• pracę w renomowanej Firmie
• pakiet niezbędnych narzędzi (komputer, telefon etc.)
• samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
• pracę w młodym dynamicznym zespole
• możliwość rozwoju zawodowego
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.