Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Sopra Steria to profesjonalizm, innowacyjność oraz ponad 50 lat doświadczenia. Globalny dostawca usług informatycznych, zarówno dla sektora publicznego jak i prywatnego, zatrudnia około 40 tysięcy pracowników w ponad 20 krajach na całym świecie. W Polsce, nasza firma zlokalizowana jest w Katowicach, z siedzibą w budynku Altus. Obecnie zatrudniamy około 1000 osób i stale zwiększamy zatrudnienie.OBOWIĄZKI
obsługa klientów hiszpańskojęzycznych w zakresie zagadnień informatycznych
zarządzanie przychodzącymi zgłoszeniami zgodnie z dostarczonymi procedurami
CZEGO WYMAGAMY
znajomości języka hiszpańskiego na poziomie B2-C1
znajomości języka angielskiego od poziomu B1
umiejętności szybkiego uczenia się
chęci rozwoju kompetencji informatycznych
gotowości do pracy zmianowej
CO OFERUJEMY
stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w pełnym wymiarze czasu pracy
możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży IT
pracę w środowisku międzynarodowym z wykorzystaniem języków obcych
pełne przeszkolenie dostosowane do poziomu umiejętności nowego pracownika oraz możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych
bezpłatne lekcje języków obcych w małych grupach
prywatną opiekę medyczną
dofinansowanie do karty Multisport
atrakcyjne wynagrodzenie
możliwość otrzymania bonusu finansowego w ramach programu poleceń pracowniczych
przyjazną atmosferę w pracy
możliwość skorzystania z relax roomów
imprezy integracyjne 2 razy w roku
parking dla rowerów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.