Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
SOPRA STERIA TO PROFESJONALIZM, INNOWACYJNOŚĆ ORAZ PONAD 45 LAT DOŚWIADCZENIA. GLOBALNY DOSTAWCA USŁUG INFORMATYCZNYCH, ZARÓWNO DLA SEKTORA PUBLICZNEGO JAK I PRYWATNEGO, ZATRUDNIA PONAD 35 TYSIĘCY PRACOWNIKÓW W PONAD 20-STU KRAJACH NA CAŁYM ŚWIECIE. W POLSCE, NASZA FIRMA ZLOKALIZOWANA JEST W KATOWICACH, Z SIEDZIBĄ W BUDYNKU ALTUS. OBECNIE ZATRUDNIAMY JUŻ PONAD 800 OSÓB I STALE ZWIĘKSZAMY ZATRUDNIENIE.
SZUKAMY OSÓB GOTOWYCH NA KILKUMIESIĘCZNY WYJAZD DO FRANCJI.
OBOWIĄZKI
Obsługa klientów francuskojęzycznych w zakresie zagadnień informatycznych,
Zarządzanie przychodzącymi zgłoszeniami zgodnie z dostarczonymi procedurami.
WYMAGANIA
Gotowość na wyjazd do Francji na szkolenie na okres od 6 miesięcy do 1 roku
Znajomość języka francuskiego na poziomie minimum B1
Umiejętność szybkiego uczenia się,
Chęć rozwoju kompetencji informatycznych.
OFERUJEMY
Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w pełnym wymiarze czasu pracy,
Pracę w środowisku międzynarodowym z wykorzystaniem języków obcych,
Wysokie wynagrodzenie,
Przyjazną atmosferę w pracy,
Bezpłatne lekcje języków obcych w małych grupach,
Prywatną opiekę medyczną,
Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży IT.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.