Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
• obsługa Klientów sklepu i profesjonalne doradztwo
• realizacja zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne
• doskonalenie wiedzy z zakresu oferty produktowej
• realizacja założonych celów sprzedażowych
• rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością sklepu

Oferujemy:
• umowę o prace,
• wynagrodzenie uzależnione także od wyników- stała pensja + premia od sprzedaży
• szkolenia z zakresu zaopatrzenia w środki pomocnicze (sprzęt stomijny, pieluchomajtki, ortopedia)
• możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności

Wymagania

Wymagania:
• Wykształcenie kierunkowe średnie, wyższe medyczne (fizjoterapia / pielęgniarstwo / rehabilitacja)
• Wymagany udokumentowany 12 miesięczny staż pracy w zakresie zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze
• Otwartość i komunikatywność połączona z wysoką kulturą osobistą
• Zaangażowanie, odpowiedzialność, doskonała organizacja pracy
• Znajomość technik sprzedaży
• Prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

AKME MEDICA to Specjalistyczny Sklep Zaopatrzenia Medycznego. AKM... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
1 850PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
stała pensja + premia od sprzedaży
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi