Obowiązki:
• obsługa Klientów sklepu i profesjonalne doradztwo
• realizacja zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne
• doskonalenie wiedzy z zakresu oferty produktowej
• realizacja założonych celów sprzedażowych
• rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością sklepu
Oferujemy:
• umowę o prace,
• wynagrodzenie uzależnione także od wyników- stała pensja + premia od sprzedaży
• szkolenia z zakresu zaopatrzenia w środki pomocnicze (sprzęt stomijny, pieluchomajtki, ortopedia)
• możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności
Wymagania:
• Wykształcenie kierunkowe średnie, wyższe medyczne (fizjoterapia / pielęgniarstwo / rehabilitacja)
• Wymagany udokumentowany 12 miesięczny staż pracy w zakresie zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze
• Otwartość i komunikatywność połączona z wysoką kulturą osobistą
• Zaangażowanie, odpowiedzialność, doskonała organizacja pracy
• Znajomość technik sprzedaży
• Prawo jazdy kat. B
AKME MEDICA to Specjalistyczny Sklep Zaopatrzenia Medycznego. AKM... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.