Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, brytyjskiej firmy zajmującej się produkcją i rozwojem oprogramowania, poszukujemy Kandydatów na stanowisko konsultanta linii wsparcia, czyli inaczej helpdesku, posługujących się językiem angielskim oraz francuskim. Miejscem pracy będzie wrocławska siedziba Klienta, ulokowana w samym centrum miasta.
Co należałoby do Twoich obowiązków:
przyjmowanie zgłoszeń zgodnie ze standardami i wdrażanie rozwiązań – podczas rozmowy z klientem lub po przesłaniu zgłoszenia do odpowiednich specjalistów,
umiejętności programistyczne nie są wymagane – celem jest szybka identyfikacja problemu i szybkie jego rozwiązanie za pomocą danych narzędzi, lub też przekazanie zgłoszenia osobom technicznym.
obsługa klientów i sprawna komunikacja z użytkownikami produktów,
rozwiązywanie problemów z pomocą systemów CMS,
tworzenie dokumentacji na potrzeby wewnętrzne firmy i dla jej klientów.
Czego wymagamy:
Sprawnej obsługi systemu Windows, przeglądarek i środowiska internetowego,
wysokich zdolności komunikacyjnych oraz umiejętności sprawnej I profesjonalnej obsługi klienta,
dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie,
dobrej znajomości języka francuskiego w mowie i w piśmie,
niewymagane, ale zawsze mile widziane: doświadczenie w programowaniu lub znajomość zagadnień programistycznych.
Oferujemy:
konkurencyjne i satysfakcjonujące wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, negocjowane indywidualnie,
prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe,
karnet Multisport,
ciekawą i pełną wyzwań pracę,
możliwość odbycia podnoszących kwalifikacje szkoleń,
pracę w dużej, rozwijającej się firmie
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?