Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant/ka ds. trzody

Miejsce pracy: Sandomierz, Puławy, Lublin
Miejsce pracy: do uzgodnienia, teren operacyjny w pobliżu miejsca zamieszkania.

Obowiązki:
  • aktywne prowadzenie działań handlowych oraz kompleksowe doradztwo w zakresie żywienia zwierząt gospodarskich dla klientów firmy (w szczególności trzoda chlewna),
  • układanie i bilansowanie dawek żywieniowych oraz edukacja klientów w zakresie stosowania odpowiednich pasz i dodatków,
  • odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych oraz przygotowanie ofert handlowych dotyczących współpracy z hodowlami i placówkami gospodarskimi,
  • dbanie o pozytywne relacje z klientami firmy, poprzez utrzymywanie relacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów żywieniowych zwierząt (ubytki masy ciała, dostosowywanie żywienia do systemów tuczu, dobrostanu zwierząt),
  • reprezentowanie firmy podczas targów branżowych i spotkań oraz raportowanie podejmowanych działań.

Wymagania:
  • min 5 lat doświadczenia w pracy w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie zootechniczne i/lub weterynaryjne - warunek konieczny,
  • motywacja do dalszego rozwoju w branży żywienia zwierząt gospodarskich,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • chęć do uczestnictwa w szkoleniach branżowych i produktowych w celu stałego podnoszenia swojej wiedzy i umiejętności,
  • sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania, terminowość, komunikatywność.

Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowej firmie z branży paszowej na stabilnych warunkach zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat,
  • długofalową współpracę w miłej atmosferze w gronie specjalistów - zootechników z branży,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy wspierający aktywność sprzedażową,
  • kompleksowe wdrożenie na stanowisku pracy, wsparcie kolegów w realizacji codziennych zadań oraz niezbędne narzędzia pracy m.in. telefon, komputer oraz samochód służbowy, który będzie mógł być wykorzystywany do celów prywatnych,
  • firma wspiera swoich pracowników w ich drodze zawodowej dając im możliwości rozwoju podczas szkoleń produktowych, branżowych oraz interpersonalnych,
  • ciekawy pakiet bonusów socjalnych m.in. prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi