#

Konsultant/ka ds. telefonicznej obsługi klienta

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Konsultant/ka ds. telefonicznej obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty nr: StPr/14/3879 z dnia 2014-04-14

Dane dotyczące oferty

Stawka: 10,00
Zmianowość: nie dotyczy
Rodzaj zat.: Umowa zlecenie

Dane dotyczące wymagań

Wymagania: Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie w call center lub w sprzedaży bezpośredniej; komunikatywność i wysoka motywacja do pracy; odpowiednie podejście do klientów i do współpracowników; dobra dykcja; nastawienie na realizację założonych celów. W ramach rekrutacji równych szans pracodawca zaprasza do aplikowania osoby ze statusem ucznia/studenta oraz osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Zakres obowiązków: odpowiedzialność za- telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji. Elastyczny grafik, umowa zlenienie, wynagrodzenie 10 zł/h. Zgłoszenia mailowe: pdutkowiak@job-impulse.pl

Dane kontaktowe

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi