Opis stanowiska pracy

JAK SIĘ U NAS PRACUJE?

  • Cenisz komfort? U nas pracujesz w nowoczesnych i klimatyzowanych biurach w lokalizacjach z dobrym dojazdem.
  • Co robisz? Odbierasz telefony i maile od osób, które poszukują informacji na temat usług i produktów naszego klienta.
  • Za każdą przepracowaną godzinę otrzymujesz wynagrodzenie.
  • Co poniedziałek czeka na Ciebie słodka niespodzianka.
  • Możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty ubezpieczeń medycznych, karnetów Multisport oraz konkursów i programów motywacyjnych z fajnymi nagrodami.
  • Sprawdź sam: Facebook VCC

 

Obecnie we współpracy z liderem z branży tytoniowej poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant infolinii – branża tytoniowa

praca w godzinach popołudniowych i nocnych oraz weekendy

(połączenia przychodzące)

 

NASZA OFERTA:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Stawka w wysokości 14,11 zł – 15,29 zł/h plus atrakcyjne systemy motywacyjne
  • Praca w godzinach16:00/17:00 - 24:00 plus całe weekendy

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Obsługa infolinii dotyczącej wyrobów tytoniowych znanej marki
  • obsługa korespondencji mailowej.
  • budowanie relacji z Klientami i dbanie o wizerunek firmy

 

NASZE WYMAGANIA:

  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • dyspozycyjność w godzinach16:00/17:00 - 24:00 plus całe weekendy

 

Brzmi interesująco? Aplikuj!  Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych.

Prezentacja firmy

Voice Contact Center

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
15
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi