Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Będziesz pomagał Klientom w:
- szybkim i satysfakcjonującym rozwiązaniu reklamacji,
- poznawaniu szerokiego portfolio usług i produktów Orange,
- dobieraniu rozwiązań odpowiadających na ich potrzeby.
Kogo szukamy?
- Osoby otwartej i komunikatywnej.
- Osoby chętnej do udzielania pomocy Klientom Orange w obsłudze telefonów i urządzeń.
- Osoby, która w zakresie podstawowym potrafi obsługiwać komputer
- Osoby dyspozycyjnej (praca średnio 8 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu między poniedziałkem a niedzielą - w godzinach 6:00 - 22:00)
Co oferujemy:
- Profesjonalne przygotowanie do nowej pracy – szkolenie i wsparcie opiekuna, który pomoże Ci w pierwszych dniach pracy.
- Pracę w różnorodnym i zgranym zespole.
- Najwyższe standardy merytoryczne i etyczne we wzajemnych relacjach.
- Praca w wysokich standardach zarządzania potwierdzonych międzynarodowymi certyfikatami (m.in. COPC).
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Wynagrodzenie na start 13,00 zł/godzina brutto, zawsze na czas, wysokie premie.
- Praca z nami pozwoli Ci rozwinąć skrzydła w życiu zawodowym.
- Brak nudy.
Konsultant Infolinii - tylko rozmowy przychodzące
Miejsce pracy: LublinNa Twoje CV czekamy do 25.08.2017 r.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.