Opis stanowiska pracy
JAK SIĘ U NAS PRACUJE?
- Cenisz komfort? U nas pracujesz w nowoczesnych i klimatyzowanych biurach w lokalizacjach z dobrym dojazdem.
- Co robisz? Odbierasz telefony i maile od osób, które poszukują informacji na temat usług i produktów naszego klienta.
- Za każdą przepracowaną godzinę otrzymujesz wynagrodzenie.
- Co poniedziałek czeka na Ciebie słodka niespodzianka.
- Możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty ubezpieczeń medycznych, karnetów Multisport oraz konkursów i programów motywacyjnych z fajnymi nagrodami.
- Sprawdź sam: Facebook VCC
Obecnie we współpracy z wiodącym na rynku sklepem internetowym poszukujemy osób na stanowisko:
KONSULTANT INFOLINII – BRANŻA E-COMMERCE
(infolinia – połączenia przychodzące)
stawka 11,13 zł netto/h!!!
Miejsce pracy: Łódź, ul. Żeligowskiego 3/5
NASZA OFERTA:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Stałe, solidne wynagrodzenie plus atrakcyjne systemy motywacyjne (w godzinach nocnych stawka znacząco wyższa)
- Projekt całodobowy, praca zmianowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego
- obsługa korespondencji mailowej
- budowanie relacji z Klientami i dbanie o wizerunek firmy
Wymagania
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
- komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
- dyspozycyjność
Brzmi interesująco? Prześlij CV.
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Prezentacja firmy
Voice Contact Center
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/11/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 15
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Podstawowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Internet / e-commerce, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta