#

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego - Service Desk

Keratronik Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

• Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta;
• Udzielanie wsparcia merytorycznego oraz technicznego w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług;
• Koordynacja zgłoszeń serwisowych;
• Współpraca z operatorami GSM;
• Rozpoznawania i rozwiązywania problemów technicznych związanych z działaniem systemu monitorowania;
• Prowadzenie szkoleń dla użytkowników dotyczących obsługi urządzeń i oprogramowania;
• Aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy;

Praca na terenie Białołęki (okolice CH Targówek)

Wymagania

• Praktyczna znajomość zagadnień IT i telekomunikacji;
• Dobra znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office;
• Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów technicznych;
• Dynamika w działaniu oraz skuteczność w zarządzaniu efektywnością własnej pracy;
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
• Mile widziana znajomość branży systemów monitoringu z wykorzystaniem GPS oraz zagadnień związanych z zarządzaniem flotą samochodową w transporcie;

Prezentacja firmy

Grupa działa na rynku blisko 20 lat. Jesteśmy wiodącym dostawcą usług ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
3 000PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca IT - Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca IT - Hardware / Information Systems

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi