Konsultant ds. wsparcia punktów obsługi
Miejsce pracy: PoznańJeżeli cechuje Cię:
• Komunikatywność – łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne
• Elastyczność
• Kreatywność
• Chęć zdobywania nowych umiejętności
Jeżeli jesteś osobą otwartą i gotową na:
• Telefoniczną i e-mailową obsługę klientów wewnętrznych firmy
• Wsparcie w przyjmowaniu zleceń i zamówień, a także nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją
• Obsługę połączeń telefonicznych i udzielanie informacji dotyczących usług i produktów telekomunikacyjnych
• Zapewnienie właściwej współpracy z innymi komórkami w zakresie realizowanych zadań
• Profesjonalną obsługę powierzonych spraw
Jeżeli oprócz zapału wyróżnia Cię:
• Wykształcenie min. średnie
• Chęć rozwoju osobistego i nabywania nowej wiedzy
• Konsekwencja w realizacji powierzonych obowiązków
• Orientacja na cel i na wynik
• Dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej (od poniedziałku do niedzieli w przedziale godz. 8-21 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
• Umiejętność pracy w zespole
• Praktyczna znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office
• Doświadczenie w obsłudze klienta przez telefon mile widziane
Jeżeli od pracodawcy oczekujesz:
• Elastycznych godzin pracy
• Wynagrodzenia od 12 zł brutto rosnącego wraz ze wzrostem posiadanych kompetencji + premia kwartalna
• Umowy o pracę (w okresie próbnym umowa zlecenie)
• Przejrzystej ścieżki kariery - możliwości rozwoju zawodowego i awansu
• Systemu bezpłatnych szkoleń miękkich i specjalistycznych
• Ciekawej pracy w przyjaznej atmosferze w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespole
• Atrakcyjnych benefitów m.in. dofinansowanie do pakietu sportowego i rodzinnego pakietu opieki medycznej
• Pracy w dużej międzynarodowej firmie, w atrakcyjnej lokalizacji w samym Centrum miasta