Konsultant ds. wsparcia klienta - język rosyjski
Kraków Konsultant ds. wsparcia klienta - język rosyjski
Kraków
NR REF.: 1067977
Nowa, dynamicznie rozwijająca się organizacja tworzy swój dział obsługi klienta w Krakowie. Jeśli swobodnie mówisz w języku angielskim i rosyjskim, chcesz pracować z ludźmi i wykorzystywać języki obce w codziennej pracy - zachęcamy do aplikacji!
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie i obsługę społeczności klientów firmy za pośrednictwem e-maila, telefonu, czatu lub innych platform online. Do Twoich obowiązków należeć będzie przyjmowanie i rozwiązywanie bieżących problemów i zapytań, monitorowanie statusu zgłoszeń, praca z wewnętrzną bazą danych i dokumentacją, dbałość o jak najlepszy poziom obsługi.
Poszukujemy kandydatów, którzy biegle posługują się językiem rosyjskim(poziom C1/C2) oraz językiem angielskimna bardzo dobrym poziomie (minimum B2/C1). Mile widziane poprzednie doświadczenie w obszarze obsługi klienta / administracji oraz pracy w międzynarodowym środowisku. Aby sprawdzić się na takim stanowisku, powinieneś/powinnaś być samodzielną i dobrze zorganizowaną osobą, która posiada bardzo dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu.
Wymagamy dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin ( praca zmianowa- również wieczory i weekendy) oraz możliwości podjęcia pracy w Krakowie.
Zyskujesz szansę, aby stać się częścią ciekawego, innowacyjnego biznesu i zdobyć cenne doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest w pełni dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami!
Kraków
NR REF.: 1067977
Nowa, dynamicznie rozwijająca się organizacja tworzy swój dział obsługi klienta w Krakowie. Jeśli swobodnie mówisz w języku angielskim i rosyjskim, chcesz pracować z ludźmi i wykorzystywać języki obce w codziennej pracy - zachęcamy do aplikacji!
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie i obsługę społeczności klientów firmy za pośrednictwem e-maila, telefonu, czatu lub innych platform online. Do Twoich obowiązków należeć będzie przyjmowanie i rozwiązywanie bieżących problemów i zapytań, monitorowanie statusu zgłoszeń, praca z wewnętrzną bazą danych i dokumentacją, dbałość o jak najlepszy poziom obsługi.
Poszukujemy kandydatów, którzy biegle posługują się językiem rosyjskim(poziom C1/C2) oraz językiem angielskimna bardzo dobrym poziomie (minimum B2/C1). Mile widziane poprzednie doświadczenie w obszarze obsługi klienta / administracji oraz pracy w międzynarodowym środowisku. Aby sprawdzić się na takim stanowisku, powinieneś/powinnaś być samodzielną i dobrze zorganizowaną osobą, która posiada bardzo dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu.
Wymagamy dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin ( praca zmianowa- również wieczory i weekendy) oraz możliwości podjęcia pracy w Krakowie.
Zyskujesz szansę, aby stać się częścią ciekawego, innowacyjnego biznesu i zdobyć cenne doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest w pełni dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.