Konsultant ds. wsparcia klienta - j. angielski
Kraków Konsultant ds. wsparcia klienta - j. angielski
Kraków
NR REF.: 1069254
Nowa, dynamiczna firma ze Stanów Zjednoczonych tworzy swój dział obsługi klienta w Krakowie. Jeśli swobodnie mówisz w języku angielskim, chcesz pracować z ludźmi i wykorzystywać języki obce w codziennej pracy - zachęcamy do aplikacji!
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie i obsługę społeczności klientów firmy za pośrednictwem e-maila, telefonu, czatu lub innych platform online - w języku polskim oraz angielskim. Do Twoich obowiązków należeć będzie przyjmowanie i rozwiązywanie bieżących problemów i zapytań, monitorowanie statusu zgłoszeń, praca z wewnętrzną bazą danych i dokumentacją, dbałość o jak najlepszy poziom obsługi.
Poszukujemy kandydatów o biegłej znajomości języka polskiego i angielskiego, którzy posiadają poprzednie doświadczenie w obszarze obsługi klienta, najlepiej zdobyte w międzynarodowym środowisku. Aby sprawdzić się na takim stanowisku, powinieneś/powinnaś być samodzielną i dobrze zorganizowaną osobą, która posiada bardzo dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu.
Wymagamy dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin ( praca zmianowa- również wieczory i weekendy) oraz szybkiej dostępnoścido podjęcia pracy.
Zyskujesz szansę, aby stać się częścią ciekawego, innowacyjnego biznesu i zdobyć cenne doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w języku angielskim.
Kraków
NR REF.: 1069254
Nowa, dynamiczna firma ze Stanów Zjednoczonych tworzy swój dział obsługi klienta w Krakowie. Jeśli swobodnie mówisz w języku angielskim, chcesz pracować z ludźmi i wykorzystywać języki obce w codziennej pracy - zachęcamy do aplikacji!
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie i obsługę społeczności klientów firmy za pośrednictwem e-maila, telefonu, czatu lub innych platform online - w języku polskim oraz angielskim. Do Twoich obowiązków należeć będzie przyjmowanie i rozwiązywanie bieżących problemów i zapytań, monitorowanie statusu zgłoszeń, praca z wewnętrzną bazą danych i dokumentacją, dbałość o jak najlepszy poziom obsługi.
Poszukujemy kandydatów o biegłej znajomości języka polskiego i angielskiego, którzy posiadają poprzednie doświadczenie w obszarze obsługi klienta, najlepiej zdobyte w międzynarodowym środowisku. Aby sprawdzić się na takim stanowisku, powinieneś/powinnaś być samodzielną i dobrze zorganizowaną osobą, która posiada bardzo dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu.
Wymagamy dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin ( praca zmianowa- również wieczory i weekendy) oraz szybkiej dostępnoścido podjęcia pracy.
Zyskujesz szansę, aby stać się częścią ciekawego, innowacyjnego biznesu i zdobyć cenne doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w języku angielskim.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.