W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Konsultant ds. wsparcia IT z niemieckim (II linia)
Miejsce pracy: ŁódźFirma o zasięgu międzynarodowym, z rozwiniętymi strukturami i możliwościami rozwoju poszukuje osób na stanowisko Konsultanta II linii wsparcia technicznego z komunikatywnym językiem angielskim oraz niemieckim.
Do obowiązków na tym stanowisku należy:
- zapewnienie drugiej linii wsparcia technicznego,
- rozwiązywanie problemów dotyczących funkcjonujących w firmie aplikacji i systemów,
- instalacje oprogramowania i naprawa oraz konfiguracja stacji roboczych,
- podłączanie urządzeń,
- rejestrowanie/klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- wiedza z zakresu IT jak budowa komputera, instalacja systemów,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku bądź przy pracy w pierwszej linii wsparcia technicznego,
- chęć do pracy i zaangażowanie.
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- międzynarodowe środowisko,
- praca z językami obcymi w biurowych godzinach pracy,
- możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze IT oraz wsparcia klienta,
- pakiet szkoleń wstępnych,
- bardzo atrakcyjne benefity (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, e-learningowe, dofinansowanie do soczewek/okularów, karta sportowa, opieka medyczna, świeże owoce raz w tygodniu, zjazdy integracyjne).