W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Konsultant ds. wsparcia IT z francuskim
Miejsce pracy: ŁódźChcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w branży IT- Nie masz jeszcze doświadczenia-
"Jest duża liczba pracowników, która, przychodząc do nas, nie miała szerokiej wiedzy informatycznej. My jednak dajemy szansę ludziom, którzy bez odpowiedniego wykształcenia pragną w tej branży pracować. Dlatego też uczymy wszystkiego od podstaw tak, że teraz Ci pracownicy rozwiązują bardzo zaawansowane problemy."
Firma o zasięgu międzynarodowym, z rozwiniętymi strukturami i możliwościami rozwoju poszukuje osób na stanowisko Konsultanta I linii wsparcia technicznego z komunikatywnym językiem angielskim oraz francuskim.
Do obowiązków na tym stanowisku należy:
- zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon,
- rozwiązywanie problemów dotyczących generowania haseł, tworzenia grupowych kont, weryfikacji kont, Windows, MS Office,
- rejestrowanie/klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu,
- kontakt z ekspertami w celu rozwiązania problemów,
- przyporządkowywanie nierozwiązanych przypadków do II linii wsparcia.
Wymagania:
- płynna znajomość języka francuskiego,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- chęć do pracy i zaangażowanie,
- znajomość pakietu MS Office,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli 6-23)
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- międzynarodowe środowisko,
- praca z językami obcymi,
- możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze IT oraz wsparcia klienta,
- pakiet szkoleń wstępnych,
- bardzo atrakcyjne benefity (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, e-learningowe, dofinansowanie do soczewek/okularów, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna oraz świeże owoce raz w tygodniu).