Opis stanowiska pracy
Pendragon Sp. z o.o. jest firmą wspierającą przedsiębiorców w procesie rozpowszechniania produktów i usług. Nasz model działalności pozwala na efektywne zarządzanie prowadzonymi projektami oraz pełną integracje wszystkich procesów zarówno z zakresu obsługi Klienta, jak i procesów sprzedażowych i posprzedażowych realizowanych w ramach multikanałowej platformy obsługi. W ramach rozwoju firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. Telemarketingu
Zakres obowiązków:
- Telefoniczny kontakt z Klientami indywidualnymi lub biznesowymi
Oczekiwania:
- Wysoka kultura osobista
- Swoboda wypowiedzi oraz łatwość w nawiązywaniu relacji
- Umiejętność dostosowania się do potrzeb Klienta
- Nastawienie na realizację celów
- Znajomość obsługi komputera
Oferujemy:
- Pracę w oparciu o umowę zlecenie
- Dostosowanie projektu oraz godzin pracy do indywidualnych potrzeb
- Przyjazną atmosferę pracy w stabilnej firmie
- Konkurencyjne wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową + bogaty system premiowania
- Profesjonalny PŁATNY cykl szkoleniowy przygotowujący do pracy
- Bieżący rozwój kompetencji miękkich, twardych oraz wiedzy produktowej
- Dodatkowe benefity tj.: Karta Multisport, stołówka, sala chillout, liczne konkursy
- Udział w licznych konkursach oraz programach motywacyjnych z nagrodami dla najlepszych konsultantów
Jeżeli powyższe informację wzbudziły Twoje zainteresowanie, już dziś wyślij do nas CV!
Dogodna lokalizacja: Warszawa, ul. Stawki 2A (w pobliżu Metra Dw. Gdański)
Prezentacja firmy
Firma z branży telekomunikacyjnej.
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/04/2017
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Podstawowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie