Opis stanowiska pracy

Jeżeli kontakt telefoniczny jest Twoim żywiołem, doskonale operujesz językiem korzyści, masz przyjemna barwę głosu i dobrą dykcję, jesteś cierpliwy, nie boisz się nowych wyzwań, jesteś osobą komunikatywną, kreatywną – potrafimy to docenić.

 

Zakres obowiązków: Prowadzenie telefonicznych rozmów. Dystrybucja ofert ogólnych, ofert cenowych, folderów reklamowych.

 

Kwalifikacje:

  • doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientem
  • wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność czasowa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00­16.00 (cały etat) / (3/4 etatu) / (1/2etatu)
  • rzetelność w wykonaniu powierzonych obowiązków
  • kreatywność
  • umiejętność organizacji pracy
  • zaangażowanie i entuzjazm

 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie podstawowe oraz premię od wyników pracy
  • narzędzia pracy: telefon komórkowy, komputer
  • miłą atmosferę pracy w młodym zespole
  • liczne motywacje oraz możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • pracujemy od poniedziałku do piątku
  • praca w Warszawie, dzielnica Wilanów
  • umowa zlecenie, umowa o dzieło, umowa o pracę przy dłuższej współpracy

 

Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej jest instytucją, która wyszła z chęcią wsparcia firm z polskiego rynku gospodarczego poprzez nadawanie wybranym jednostkom wyróżnień i certyfikatów.

Certyfikat jest wyróżnikiem nie tylko na arenie krajowej, ale i międzynarodowej, gdzie kładzie się nacisk na wspieranie makroregionów gospodarczych.

Prezentacja firmy

Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej – instytucja realizująca od... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi