Opis stanowiska pracy
Jeżeli kontakt telefoniczny jest Twoim żywiołem, doskonale operujesz językiem korzyści, masz przyjemna barwę głosu i dobrą dykcję, jesteś cierpliwy, nie boisz się nowych wyzwań, jesteś osobą komunikatywną, kreatywną – potrafimy to docenić.
Zakres obowiązków: Prowadzenie telefonicznych rozmów. Dystrybucja ofert ogólnych, ofert cenowych, folderów reklamowych.
Kwalifikacje:
- doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientem
- wysoka kultura osobista
- dyspozycyjność czasowa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:0016.00 (cały etat) / (3/4 etatu) / (1/2etatu)
- rzetelność w wykonaniu powierzonych obowiązków
- kreatywność
- umiejętność organizacji pracy
- zaangażowanie i entuzjazm
Oferujemy:
- wynagrodzenie podstawowe oraz premię od wyników pracy
- narzędzia pracy: telefon komórkowy, komputer
- miłą atmosferę pracy w młodym zespole
- liczne motywacje oraz możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- pracujemy od poniedziałku do piątku
- praca w Warszawie, dzielnica Wilanów
- umowa zlecenie, umowa o dzieło, umowa o pracę przy dłuższej współpracy
Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej jest instytucją, która wyszła z chęcią wsparcia firm z polskiego rynku gospodarczego poprzez nadawanie wybranym jednostkom wyróżnień i certyfikatów.
Certyfikat jest wyróżnikiem nie tylko na arenie krajowej, ale i międzynarodowej, gdzie kładzie się nacisk na wspieranie makroregionów gospodarczych.
Prezentacja firmy
Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej – instytucja realizująca od...
Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej – instytucja realizująca od ponad 15 lat konkursy
i programy branżowe, które mają na celu wyłonienie najbardziej rzetelnych i odpowiedzialnych podmiotów gospodarczych w naszym kraju, działających zgodnie z zasadami dobrych praktyk.
Naszą siłą jest przede wszystkim renoma, jaką cieszy się Certyfikacja Krajowa, partnerzy programowi, ogólnopolskie media i przede wszystkim promocja przeznaczona dla naszych Laureatów. Dzięki rzetelnej pracy i jasnym zasadom rekrutacji i nominacji nasi Laureaci darzą nas zaufaniem, na jakie pracowaliśmy przez lata.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Podstawowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management