Jeżeli:
• uczysz się lub jesteś absolwentem
• masz miły głos i poprawną dykcję
• masz silną motywację do pracy
• dobrze obsługujesz pakiet MS Office
• jesteś komunikatywny/a
• cechuje Cię dynamizm w działaniu
• jesteś konsekwentny/a w realizacji wyznaczonych celów
• masz doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane)
• jesteś dyspozycyjny/a 20 godzin tygodniowo w godzinach 8:00- 20:00
Jeżeli jesteś zainteresowany/a dołączyć do nowego zespołu Call Center prześlij nam Swoje CV.
Prosimy o zawarcie w CV następującego oświadczenia:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę Dystrybucyjną Banku Pocztowego Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Polnej 11 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego,
zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania".
Oferty nie zawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane. Uprzejmieinformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, spełniającymi podane kryteria.
Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Do nowootwieranego Call Center Spółki Dystrybucyjnej Banku Pocztowego, poszukujemy kandydatów i kandydatki na stanowisko:
Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta
nr ref.: KDT/2011
Miasto wykonywania pracy: Łódź
Jeżeli:
Oferujemy Ci:
• pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji
• wynagrodzenie stałe i prowizyjne (adekwatne do wyników pracy)
• szkolenia produktowe i sprzedażowe
• pracę w młodym i dynamicznym zespole
• elastyczne godziny pracy
• możliwość uzyskania zaświadczenia o odbyciu praktyk
Twoje obowiązki będą polegały na:
• aktywniej sprzedaży produktów i usług bankowych
• dbaniu o pozytywny wizerunek spółki
• budowaniu relacji z Klientami