Opis stanowiska pracy
Jesteśmy nowoczesnym Contact Center, będącym wsparciem i partnerem w rozwoju biznesu. Dostarczamy innowacyjne usługi, które tworzą długofalowe relacje i pozwalają sprostać postawionym przez naszych Klientów celom.
Do naszego biura zlokalizowanego w samym sercu Saskiej Kępy poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta i sprzedaży
Do Twoich zadań będzie należał telefoniczny kontakt z naszymi Klientami, zbadanie ich potrzeb, doradzenie jak najkorzystniejszej oferty oraz sprzedaż produktów.
Zaaplikuj jeśli:
- Lubisz współpracować z ludźmi i budować z nimi trwałe relacje,
- Jesteś wygadany i można z Tobą porozmawiać na każdy temat,
- Dążysz do wyznaczonego celu,
- Potrafisz myśleć nieszablonowo,
- Uważasz, że niemożliwe staje się możliwe,
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku, jednak nie jest to wymóg konieczny.
Proponujemy:
- Stałe wynagrodzenie plus system prowizyjny uzależniony od wyników sprzedażowych
- Szkolenia wstępne i stałą opiekę profesjonalnego trenera
- Benefity (Luxmed/Medicover, Multisport)
- Ciekawe konkursy oraz liczne inicjatywy integracyjne
- Pracę w zgranym zespole oraz przyjazną i swobodną atmosferę :)
- Nieograniczone ilości pysznej kawy, soki, wodę, herbaty, owoce
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą, prześlij nam swoje CV i dołącz do naszego wspaniałego zespołu!
Prezentacja firmy
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło...
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło nam stworzyć profesjonalną firmę outsourcingową, która burzy schemat nudnych rozmów z Klientem.
Od stycznia 2015 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu telesprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne. Każdego dnia docieramy to tysięcy potencjalnych klientów, używając wszystkich kanałów telesprzedaży
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/03/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Biuro / Dokumentacja