#

Konsultant ds. technicznej obsługi Klienta indywidualnego

Work Service

Lublin, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
• Obsługa rozmów przychodzących dotyczących produktów i usług
• Pomoc Klientom w zakresie obsługi telefonów i urządzeń
• Rozwiązywanie problemów podczas rozmowy z Klientem dotyczącej Sieci Komórkowej
• Rejestracja zgłoszeń w systemie komputerowym
• Aktywacja/dezaktywacja usług na kontach Klientów.

Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Wynagrodzenie godzinowe na start 13 zł brutto (2184zł/168h), zawsze na czas
• Możliwość uzyskania premii i prowizji
• Możliwość skorzystania z benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna, atrakcyjne oferty ubezpieczeń)
• Możliwość awansu oraz zdobycia doświadczenia w obsłudze Klienta
• Możliwość pogodzenia nauki w systemie zaocznym z pracą
• Pracę dla wiodącej Firmy Telekomunikacyjnej

Wymagania

Jeżeli jesteś osobą dyspozycyjną (praca w systemie zmianowym, ok. 8h dziennie), a dodatkowo jesteś komunikatywny i posiadasz dobrą dykcję czekamy właśnie na Ciebie!

Brak wykształcenia średniego nie jest dla nas przeszkodą - zapraszamy na szkolenie, podczas którego wszystkiego Cię nauczymy :)

Prezentacja firmy

Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi