Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Konsultant ds. Technicznego Wsparcia Klienta (połączenia przychodzące)
Miejsce pracy: WarszawaZadania na tym stanowisku:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta Biznesowego korzystającego z usług firmy,
- Przyjmowanie i nadzorowanie zgłoszeń od Klientów dotyczących problemów technicznych, związanych z siecią telefoniczną i Internetem,
- Współpraca w innymi departamentami w zakresie obsługi Klienta,
- Dbanie o wysoką jakość obsługi oraz satysfakcję Klienta.
Wymagania:
- Gotowość do podjęcia pracy od zaraz,
- Wykształcenie min. średnie,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - minimum poziom B1,
- Mile widziane doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Otwartość i podejście do klienta z uśmiechem.
Oferujemy:
- Stabilną i stałą pracę na pełen etat,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17,
- Zatrudnienie bezpośrednio w strukturach naszego Klienta,
- Miejsce pracy: Warszawa Mokotów,
- Szkolenie przygotowujące do pracy,
- Możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy.
Numer referencyjny: KTWK/WA2/20161219/A3/KN
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.