W firmie Amazon uważamy, że każdy dzień jest dniem pierwszym.
Dniem, w którym należy zrobić pierwszy krok i spodziewać się nowych wyzwań. Dziś przyszedł czas na taki dzień dla Ciebie. Możesz stać się częścią czegoś naprawdę wielkiego i zrealizować swoje pomysły. Możesz dołączyć do firmy, która zmienia się każdego dnia. Za marką Amazon stoi energia i pasja. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą. W tym celu potrzebujemy ludzi wyjątkowo utalentowanych, inteligentnych i zmotywowanych. Amazon jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek. Każdego roku wysyłamy do naszych lojalnych klientów miliony produktów.
Do centrum logistycznego na Bielanach Wrocławskich poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko:
Konsultant ds. Systemu Rekrutacyjnego
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:
- Wsparcie lokalnych zespołów rekrutacyjnych w krajach europejskich w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą i funkcjonowaniem platformy Salesforce,
- Współpraca z lokalnymi zespołami rekrutacyjnymi i agencjami w krajach europejskich,
- Całościowa analiza pojawiających się problemów i przekierowywanie ich do odpowiednich grup zajmujacych się rozwiązywaniem określonych zagadanień,
- Odpowiadanie na bieżące pytania lokalnych zespołów dotyczące Salesforce’a oraz procesów rekrutacyjnych,
- Wsparcie na poziomie technicznym i procesowym - dostarczanie szybkich i skutecznych rozwiązań,
- Bliska współpraca z zespołem EU HVH Analytics & Salesforce Optimization w celu zdobywania nowych umiejętności, a także dzielenia się pozyskanym doświadczeniem,
- Ocena wiedzy aktualnie działających zespołów rekrutacyjnych, identyfikowanie potrzeb, w celu dopasowania szkoleń i rodzaju wsparcia,
- Współpraca z zespołem EU HVH Analytics & Salesforce Optimization w celu zaplanowania najlepszej formy wprowadzanych szkoleń,
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla zespołów rekrutacyjnych,
- Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń (zarówno internetowych, jak i prowadzonych na terenie Amazon w różnych krajach)
Podstawowe wymagania:
- Dobra znajomość obszarów związanych z obsługą systemów komputerowych,
- Zorientowanie na klienta,
- Biegła znajomość języka angielskiego, znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie w samodzielnym identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów – poczucie odpowiedzialności za podejmowane działania,
- Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne,
- Gotowość do międzynarodowych podróży służbowych (10-20%)
Preferowane kwalifikacje:
- Doświadczenie w pracy z Salesforce i znajmość procesów rekrutacyjnych,
- Umiejętność zgłębiania problemów oraz wprowadzanie innowacji w istniejących już procesach,
- Umiejętność pracy w zróżnicowanym i szybko zmieniającym się środowisku.
Brzmi ciekawie? Czekamy na Twoją aplikację!
Prosimy o składanie aplikacji (w języku angielskim) poprzez formularz zgłoszeniowy.