Jesteśmy językowym call center działającym na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Obsługujemy proces sprzedaży produktów z branży zdrowia.
Do naszej pracy podchodzimy z pasją, zapałem i pełnym zaangażowaniem. Cechuje nas profesjonalizm, a ludzie to nasza największa wartość. Stawiamy na otwartość i komunikację, cenimy sobie kreatywność. I chociaż mamy 3 oddziały w różnych miastach i pracuje nas ponad 200 osób - jesteśmy jednym zgranym TEAMEM.
Liczy się dla nas każdy pracownik, bo wiemy, że każdy wnosi do naszej firmy coś cennego :)
Kontaktujemy się z klientami, którzy internetowo złożyli zamówienie na produkty z branży zdrowia/urody. Telefonicznie rozmawiamy z klientem i staramy się zachęcić go do zakupu dodatkowych produktów z oferty.
Liczymy na to, że…
Jesteś wytrwały, sumienny, nie boisz się wyzwań i dążysz do ich realizacji, nie boisz się usłyszeć od klienta „nie” bo wiesz, że to naturalna pierwsza reakcja, wszędzie widzisz szanse.
A dodatkowo…
Znasz j. francuski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku?
- telefoniczny kontakt z klientami rynku zagranicznego, którzy złożyli zamówienie online;
- aktywna sprzedaż produktów i negocjacje cenowe;
- uzupełnianie bazy danych po kontakcie z klientem;
Ze swojej strony oferujemy:
- wynagrodzenie podstawowe 24 zł netto/h + prowizja
- pracę w godz. 8-16, pn-pt
- pracę przy Rondzie Czyżyńskim w Krakowie
- szkolenia, warsztaty szlifujące Twoje umiejętności
- umowę zlecenie,umowę o dzieło lub B2B (pokrywamy koszt prowadzonej działalności)
- dofinansowanie do karty Multisport
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia (cykliczne przyjazdy tylko raz na kwartał do jednej z naszych lokalizacji: Kraków/Warszawa)
Nie czekaj, tylko aplikuj! Nauczymy Cię skutecznej sprzedaży i zobaczysz, że z nami naprawdę możesz dobrze zarobić!
Dbamy o bezpieczeństwo Twoje, jak i każdego z naszych pracowników. Dlatego gwarantujemy Ci proces rekrutacyjny zdalnie, podobnie cały etap wdrożenia.
Poznaj szczegóły, jak praca z nami może wyglądać.