• organizacja i prowadzenie oraz sprzedaż usług szkoleniowych
• wyszukiwanie nowych szkoleniowców
• doradztwo oraz opieka merytoryczna nad kursantami
• identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych ( badania rynkowe, potrzeba klientów, poszukiwanie nowych źródeł zleceń)
• przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prezentacji itp.
• dbałość o poprawne funkcjonowanie platformy szkoleniowej
• raportowanie do bezpośredniego przełożonego
• minimum 1 rok doświadczenia w dziale sprzedaży, call center
• dobra organizacja pracy
• mile widziana znajomość języka niemieckiego
• biegła znajomość programów MS Excel, MS Outlook, MS Power Point
• wykształcenie min. średnie
• wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność, wysoka kultura osobista
Jesteśmy firmą szkoleniową specjalizującą się w prowadzeniu certyfikowan... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.