Jesteśmy profesjonalnym serwisem operacji bezgotówkowych dla firm transportowych i logistycznych. Obecnie grupa spółek E100 jest kluczowym partnerem dla małego, średniego i dużego biznesutransportowego, która świadczy pełne spektrum usług, niezależnie od rozmiarów floty samochodowej.
Konsultant ds. sprzedaży i umawiania spotkań handlowych
Miejsce pracy: WarszawaKonsultant ds. Sprzedaży i umawiania spotkań handlowych
Miejsce pracy: biuro w Warszawie i praca z domu
Cel stanowiska: Praca w strukturach działu handlowego w celu wyszukiwania i weryfikacji potencjalnych nowych klientów na usługi E100 w Polsce. Samodzielne budowanie bazy danych i korzystanie z baz telemarketingowych. Nawiązywanie relacji z klientami i umawianie spotkań dla pracowników działu handlowego pracujących w terenie.
Opis stanowiska:
• Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami w celu umówienia spotkań z Przedstawicielami Handlowymi pracującymi w terenie
• Poszukiwanie potencjalnych klientów do współpracy poprzez research i weryfikację baz danych
• Ścisła współpraca z kierownikiem działu i innymi osobami w zespole handlowym w celu efektywnej organizacji spotkań handlowych na powierzonym regionie
• Realizacja ustalonych celów jakościowych i ilościowych (m.in. budowanie bazy klientów, telefoniczne umawianie spotkań handlowych)
• Poszukiwanie najlepszych rozwiązań w celu rozbudowy bazy kontaktów i budowania relacji z firmami
• Raportowanie
Oferujemy:
• Zatrudnienie w ramach umowy o pracę od początku współpracy
• Jasno nakreślone cele do realizacji i atrakcyjny system prowizyjny
• Praca stacjonarna w biurze lub w trybie Home Office
• Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, platforma e-learning do nauki języków obcych)
• Pakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych
• Praca w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie
• Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
Profil poszukiwanego kandydata:
• Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze sprzedażą lub obsługą klienta
• Umiejętność poszukiwania klientów i budowania relacji w rozmowie telefonicznej
• Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
• Nastawienie na cel i wynik sprzedażowy
• Duża inicjatywa własna i samodzielność w działaniu
• Umiejętność efektywnego planowania i organizacji pracy własnej