Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
OTTO Polska Sp. z o.o to jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego oferująca pracę w Polsce i za granicą. Obecnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisko:
Konsultant ds. rekrutacji i obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Nr ref.: JD/KON/05/2017
Opis stanowiska pracy:
• samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych
• budowanie długotrwałych relacji z Klientami i Kandydatami
• prowadzenie dokumentacji kadrowo – administracyjnej pracowników tymczasowych
• kontakt z Klientami oraz Pracownikami
Oferujemy:
• pracę pełną wyzwań w prężnie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu
• poszerzenie wiedzy oraz zdobycie doświadczenia z zakresu rekrutacji i obsługi klienta
• miłą atmosferę pracy
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę + atrakcyjny system premiowy
Wymagania:
• zainteresowanie obszarem HR
• mile widziane doświadczenie w agencji pracy tymczasowej
• mile widziane doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń
• komunikatywna znajomość języka angielskiego
• wielozadaniowość
• odporność na stres
• prawo jazdy kat. B
Kandydatów zainteresowanych ofertą prosimy o kontakt bezpośredni na adres:
Agencja Pracy OTTO
Opole, ul. 1 Maja 3-5
Tel.77 407 94 71
lub o przesyłanie aplikacji na adres: mailowy wpisując w tytule wiadomości numer referencyjny lub "Konsultant".
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Klauzula informacyjna Pracodawcy
Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych dla potrzeb rekrutacji, tj. w procesie wyszukiwania odpowiednich kandydatów do zatrudnienia lub zarekomendowania ich naszym klientom. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na stronie OTTO.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?